«آشوب» عباس غزالی در جدیدترین سریال سازمان اوج

«آشوب» عباس غزالی در جدیدترین سریال سازمان اوج
به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، تصویربرداری جدیدترین سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج با محوریت مقاومت مردم خرمشهر در دفاع از هجوم سراسری ارتش بعث عراق ادامه دارد.

این سریال که به تهیه‌کنندگی مهدی همایون‌فر و کارگردانی امیر پور وزیری در حال تصویربرداری است، روایتگر قصه شهر خرمشهر در بازه زمانی ماه‌های منتهی به آغاز دفاع مقدس تا اشغال این شهر است. علی دلگشایی و احسان فکا نیز نویسندگان این سریال هستند. داستان مجموعه تلویزیونی «آشوب» قصه‌ای عاشقانه را بعد از انقلاب و همزمان با آغاز جنگ تحمیلی روایت می‌کند. قصه عاشقانه ای بین یک جاسوس عراقی و یک پرستار که در فصل اول تا زمان جنگ و سقوط خرمشهر روایت می شود و در فصل دوم که طراحی قصه توسط علی دلگشایی و سلمان فرخنده و احسان فکا صورت گرفته تا آزادی خرمشهر ادامه دارد.

عباس غزالی، محمود پاک‌نیت، سلمان فرخنده، سیاوش طهمورث، مهدیه نساج، پروانه معصومی، مالک سراج بازیگران این سریال هستند که در برابر دوربین آرش خلاق‌دوست ایفای نقش می کنند.

تصویربرداری سریال آشوب از یک ماه پیش در تهران آغاز شده و در ادامه تصویربرداری گروه تولید به شهرک سینمایی غزالی، شهرک سینمایی دفاع مقدس، خرمشهر، آبادان و... خواهند رفت.

تهیه کننده سریال آشوب گفت: یکی از دراماتیک ترین فضاهای دفاع مقدس صحنه نبرد خرمشهر است. چرا که این بخش از جنگ جزو بخش های معدودی است که خانواده ها نیز در شهر حضور داشته و در متن مقاومت قرار دارند. و همین موضوع دستمایه سریالی شد که در حال حاضر در حال تصویربرداری آن هستیم.

مهدی همایونفر ادامه داد: نظر ما این بود که موضوع خرمشهر می تواند دستمایه یک سریال 100 قسمتی باشد و در حال حاضر در حال تصویربرداری فصل اول سریال هستیم.

تهیه کننده ادامه داد: دستمایه فصل اول سریال از چند ماه منتهی به جنگ تحمیلی تا اشغال خرمشهر ادامه دارد و قصه در این بازه زمانی روایت می شود. و دلیل این بازه زمانی هم این است که بستر اجتماعی و سیاسی خرمشهر و جریانات مذهبی، نژادی و سیاسی این شهر را بشناسیم و با روایت کامل این موضوع، وارد قصه اصلی شویم. 

همایونفر تصریح کرد: طراحی ما برای 100 قسمت به این نوع بود که تمام فصل های سریال با قهرمانان ثابت ادامه یابد و زمانبندی داستانی فصل های بعدی را نیز آماده داریم. 

تهیه کننده سریال آشوب تصریح کرد: آن چه از نیمه دوم سال گذشته وارد فاز تولید شد و در سکوت خبری تصویربرداری آن نیز آغاز شده فصل اول سریال است که طبق پیش بینی ما فیلمبرداری این فصل حدود 6 ماه به طول می انجامد.

تهیه کننده سریال آشوب درباره حضور قهرمانان دلاور دفاع مقدس در سریال نیز بیان داشت: در جریان قصه با بسیاری از دلاوران نام آشنای دفاع مقدس روبرو خواهیم بود ولی ولی در جریان فیلم با این عزیزان به طور مستقیم روبرو نخواهیم شد و ایشان را در برابر دوربین نخواهیم دید. 

همایونفر در پایان گفت: یکی از اتفاقات منحصر به فرد این سریال این است که ما بعد از گذشت سالها از دفاع مقدس و بعد از تغییرات کالبدی مسجد جامع خرمشهر، برای نخستین بار مسجد جامع خرمشهر را در ابعاد واقعی در شهرک سینمایی دفاع مقدس در حال ساخت داریم.

گفتنی است سریال «آشوب» به کارگردانی امیر پوروزیری، جدیدترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج است که پس از تولید، در سیمای ملی پخش خواهد شد. 

جدیدترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج با نام موقت «آشوب» پس از آماده سازی از سیمای ملی پخش خواهد شد.

عوامل اصلی این مجموعه عبارت است از: کارگردان: امیر پور وزیری، تهیه کننده: مهدی همایونفر، نویسندگان: علی دلگشایی و احسان فکا، مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: روح الله جعفر بیگلو، مدیر تولید: مجید معدنی، جانشین تولید و مدیر تدارکات: سید مقصود میرهاشمی، طراح صحنه: حمید شهیری، طراح لباس: مژگان عیوضی، بازیگران: عباس غزالی، سیاوش طهمورث، محمود پاک نیت، پروانه معصومی، سلمان فرخنده، مالک سراج، شیوا ابراهیمی، محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج.