سرمایه‌گذاری 25 میلیاردی مردم در تولید طرح‌های برتر «کارویا»

سرمایه‌گذاری 25 میلیاردی مردم در تولید طرح‌های برتر «کارویا»
مسابقه تلویزیونی «کارویا» توانست با ارائه مسیر درست و تصویری شفاف از سرمایه‌گذاری و تامین مالی جمعی، مشارکت 25 میلیارد تومانی برای تولید طرح‌های برتر دانش‌بنیان را به ارمغان بیاورد.
مسابقه تلویزیونی «کارویا» که به همت استودیو نوبین و توسط سازمان اوج تولید شده، با محوریت ارائه‌های کوتاه (آسانسوری) توانسته است تا پایان برنامه چهاردهم بیش از هزار سرمایه‌گذار را برای سرمایه‌گذاری بر روی طرح‌های برتر راه‌یافته به سکوهای تامین مالی جمعی جذب کند.


تاکنون ۱۴ قسمت از این مسابقه روی آنتن شبکه یک سیما رفته که با استقبال مخاطبان و فعالان حوزه دانش‌بنیان مواجه شده و مجموعا ۲۵ میلیارد تومان به واسطه حضور شرکت‌های دانش بنیان در مسابقه تلویزیونی «کارویا» در حوزه تولید سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.


مسابقه تلویزیونی «کارویا» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تولید شده و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا طرح‌های برتر شناسایی و مورد حمایت مردمی قرار گیرند.


آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های موفق و مزیت‌های اقتصادی ایران، مهمترین نکته‌ای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.


از نکات قابل توجه در مسابقه تلویزیونی «کارویا» تضمین صد درصدی سرمایه مردمی توسط صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری است که بر روی طرح‌های راه یافته به سکوی تامین مالی جمعی سرمایه‌گذاری می‌کنند.


مسابقه‌ تلویزیونی «کارویا» روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و باز پخش این مسابقه‌ی تلویزیونی چهارشنبه و جمعه، ساعت ۸:۳۰ روی آنتن شبکه یک می‌رود.