پاسداشت شاعرِ «یاعلی گفتیم و عشق آغاز شد»

پاسداشت شاعرِ «یاعلی گفتیم و عشق آغاز شد»
نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج میزبان پاسداشت دکتر محمود اکرامی در بیست و چهارمین مراسم شب شاعر


به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ بیست و چهارمین مراسم شب شاعر روز یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه، از ساعت 17 در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود.

در بیست و چهارمین شب شاعر که به پاسداشت دکتر محمود اکرامی اختصاص یافته است چهره‌هایی همچون محمدرضا سنگری، علی داودی، مصطفی محدثی خراسانی، علیرضا قزوه، محمدرضا مهدیزاده، مجتبی رحماندوست، کامران پراسی‌نژاد، صادق رحمانی، کامران شرفشاهی، علی‌محمد مودب، اکبر خلیلی و برخی دیگر از چهره‌های نام آشنای شعر و ادب فارسی حضور خواهند داشت. بدیهی است حضور در این مراسم برای عموم نیز آزاد می‌باشد.

«اصول ارتباط جمعی»، «گريه كردن كم آرزويی نيست»، «ما با سليقه مردم پير مي‌شويم»، «بهارانه‌ها»، «این کتاب اسم ندارد» و «دریا تشنه است» برخی از کتاب‌های محمود اکرامی بوده و به جرأت می‌توان گفت مصرع «یا علی گفتیم و عشق آغاز شد» از معروف‌ترین سروده‌های او است.

لازم به ذکر است تا کنون بیست و سه محفل شب شاعر برگزار شده که در هر یک از آن‌ها پاسداشت مقام هنری بزرگانی از شعر و ادب معاصر نظیر یوسفعلی میرشکاک، محمدحسین جعفریان، مرتضی امیری اسفندقه، مصطفی علی‌پور و... پرداخته‌ شده است.