قدردانی رسانه ملی از برنامه‌سازی اوج در اربعین

قدردانی رسانه ملی از برنامه‌سازی اوج در اربعین
رئیس رسانه ملی از استودیو عصر سازمان اوج در بین الحرمین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی در بازدید از استودیوی عصر سازمان هنری رسانه ای اوج، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی های پیشینی برای فعالیت های رسانه ای ایام اربعین گفت: امسال دوستان و همکاران ما قبل از ایام اربعین جلسات متعددی برای برنامه ریزی داشتند که مهمترین نتیجه برای ایام اربعین امسال با توجه به اشتیاق و شور و شوق وصف ناپذیر مردم نسبت به امام حسین (ع) کاهش تبلیغات برای پیاده روی اربعین بود. 

وی افزود: با محاسباتی که پیش بینی کرده بودیم در صورت تبلیغات گسترده رسانه ملی به طور قطع با سیل گسترده خروج زوار از کشور مواجه می شدیم و مشکلات عدیده ای برای مردم پدید می آمد. لذا تا شنبه گذشته تبلیغات چندانی انجام ندادیم ولی بعد از آن تلاش شد از طریق ارسال خبرنگاران مختلف و نصب بیش از 30 اس ان جی، این حماسه پرشکوه پوشش داده شود.

رئیس رسانه ملی در ادامه به 3 برنامه سازمان هنری رسانه ای اوج در ایام اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان اوج امسال با سه برنامه موفق پیاده آمده ایم، اقیانوس آرام و مخاطب خاص، مأموریت ویژه ای در این زمینه داشت که هر سه کار از تولیدات ارزشمند و تأثیرگذار رسانه ملی در ایام اربعین بود. 

علی عسکری با اشاره به اهمیت استودیو «عصر» سازمان هنری رسانه ای اوج در پخش این برنامه ها گفت: نکته کلیدی و ویژه ای که در برنامه سازی سازمان اوج در ایام اربعین بود، حضور برنامه سازان در کربلای معلی و نمای زیبا از حرم ابا عبدالله بود که تأثیر گذاری این برنامه ها را دو چندان کرده بود.

وی ادامه داد: امروز که این استودیو را از نزدیک مشاهده کردم به سختی ها و دشواری های برپایی چنین فضایی در جوار مرقد امام حسین (ع) بیشتر آشنا شدم و جا دارد از همین جا به مسئولین و دست اندرکاران برنامه سازی در سازمان اوج خدا قوت بگویم.

علی عسکری در پایان اظهار امیدواری کرد در حوزه مستند سازی شاهد کار های قوی تری برای نشان دادن عظمت اربعین باشیم و افزود: معتقدم هنوز کاری در سطح بالا که بتواند ابعاد مختلف این حماسه پر شکوه را نشان دهد، انجام نداده ایم و جا دارد مستند سازان و فیلم سازان کشور محصولات بهتر و با استاندارد های جهانی در خصوص پیاده روی اربعین تولید نمایند.