بدون حمایت رهبری معلوم نبود چه بلایی بر سر ستاری و تیمش می‌آمد / از ظریف برای تماشای «منصور» دعوت می‌کنم

بدون حمایت رهبری معلوم نبود چه بلایی بر سر ستاری و تیمش می‌آمد / از ظریف برای تماشای «منصور» دعوت می‌کنم
وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم پس از تماشای فیلم سینمایی «منصور» گفت: با وجود همه پیشرفت‌هایی که در حال حاضر داشته‌ایم اما هنوز هم در بخش‌هایی به این درد و نگاهی که در فیلم «منصور» اشاره شده مبتلا هستیم.
سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم پش از تماشای فیلم «منصور» اظهار داشت: فیلم منصور بسیار فیلم عالی بود و دوست داشتم حتی بچه‌هایم هم این فیلم را می‌دیدند. با توجه به شناخت و ذهنیتی که از شهید ستاری داشتیم همخوانی فیلم با ذهنیت ما خیلی خوب و حرفه‌ای بود.
وی افزود: داستان فیلم داستانی بود که با ذهن ما همخوانی داشت، ما در حال حاضر بخصوص در حوزه جوانان به خودباروی و اعتماد به نفس نیاز داریم و «منصور» در همین راستا یک کار تاثیرگذار است و حتما بر روی قشر جوان تاثیر خواهد داشت.
وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم ادامه داد: با وجود همه پیشرفت‌هایی که در حال حاضر داشته‌ایم اما هنوز هم در بخش‌هایی به این درد و نگاهی که در فیلم «منصور» اشاره شده مبتلا هستیم. اگرچه داستان فیلم مربوط به گذشته است اما هنوز هم به نوعی می‌توانیم بگوئیم با نگاه جدیدتری این مشکلات وجود دارد که به تولید و جنس ایرانی نگاه خوبی وجود ندارد که جنس ایرانی نمی‌تواند دارای کیفیت باشد.
ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: البته که نسبت به گذشته خیلی اتفاقات مبثت و بزرگی در حوزه‌های مختلف مانند هسته‌ای، پزشکی، هوا و فضا و ... افتاده است و شاید مبارزه‌ای که شهید ستاری کرده بود با مبارزه‌ای که امروز در حال انجام است شرایط سخت‌تری است اما در آن زمان انجام چنین کاری حرکت بسیار بزرگی بود که با استواری و مقاومت ایستادگی کرد و ثمره آنرا امروز در حوزه فضایی و هوایی شاهد هستیم.
این عضو کابینه دولت سیزدهم اظهار داشت: از سازمان اوج هم تشکر می‌کنم و جای خالی چنین موضوعاتی خالی بود و موسسه اوج هم توانسته این رسالت را به خوبی بشناسد و هم به ظهور و اجرا برساند و باید از این حرکت تقدیر کرد.

* از ظریف برای تماشای «منصور» دعوت می‌کنم
وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم همچنین در پاسخ به این سوال که از کدام مسول برای دیدن «منصور» دعوت می‎کند؟ تاکید کرد: بستگی دارد که در چه دوره‌ای بخواهیم از یک شخصیت برای دیدن چنین اثری دعوت کنیم. اگر دوره قبل بود از آقای ظریف برای تماشای «منصور» دعوت می‌کردم. ولی امروز در دولت سیزدهم خیلی از افرادی که مشغول به کار هستند نگاهی از جنس خودباوری و اعتماد به نفس به فکر و عمل ایرانی دارند.

* بدون حمایت رهبری معلوم نبود چه بلایی بر سر ستاری می‌آمد
سید جواد ساداتی نژاد در خاتمه با تاکید بر نقش حمایت‌‎گری مقام معظم رهبری و اشاره درست این نقش در فیلم «منصور» بیان داشت: واقعیت این است که اگر به جوانان کشورمان اعتماد کنیم می‌توانیم راه‌ها را با سرعت بیشتری طی کنیم و به نظرم این اعتماد و خودباوری موضوع خیلی مهم است که البته در راس همه همواره مقام معظم رهبری این را در عمل نشان داده‌اند. همانطور که در فیلم «منصور» هم می‌بینیم اگر ایشان نبودند معلوم نبود چه برسر شهید ستاری و آن تیم می‌آمد. یعنی علی‌رغم اینکه در کار اولیه همراه با شکست بود و همه فکر می‌کردند شاید کار این تیم دیگر تمام است اما استمرار این تلاش با حمایت رهبری نشان می‌دهد که این تفکر از این طریق توانسته تا به امروز اتفاقات بزرگی را رقم بزند و ما مدیون این تفکر حمایتی رهبری هستیم.