تولید «جزیره دانش» برای آشنایی کودکان با مسائل علمی

تولید «جزیره دانش» برای آشنایی کودکان با مسائل علمی
مجموعه تلویزیونی جزیره دانش که به سفارش اوج کودک و نوجوان و با رویکرد آموزش فرهنگ تحقیق و پژوهش در فضایی کودکانه تولید شده است، به زودی از شبکه نهال پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، سید محسن حسینی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی جزیره دانش ضمن اشاره به پایان یافتن مراحل تولید این محصول کودک و نوجوان تصریح کرد: تولید این  برنامه از مهر ماه سال جاری در پارک علم و فن‌آوری پردیس آغاز شده است و در روند تولید برنامه از معلمان با تجربه مجموعه استعدادهای درخشان استفاده شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت پژوهش رسانه‌ای در تولید این مجموعه از کمک آقای مجید محسنی برنده جایزه ترویج علم سال 93 استفاده شده است و با بررسی کتابهای علوم دوره ابتدایی و تشکیل جلسات متعدد با کارشناسان خبره آموزشی مجموعه فن آموز، ما بازای تصویری مناسب برای تولید این برنامه علمی استخراج شده است به گونه‌ای که لوکیشن و طراحی شخصیت‌ها کاملا مورد پسند گروه سنی کودک باشد.

حسینی که تولید برنامه های علمی چیستا وسرزمین دانایی را در کارنامه خود دارد گفت: فصل اول این مجموعه که به سفارش مرکز اوج کودک و نوجوان تولید شده است؛  آماده پخش می‌باشد و در صورت استقبال مخاطبان فصل‌های بعدی این مجموعه نیز تولید خواهد شد.

لازم به ذکر است این مجموعه در 26 قسمت 22 دقیقه ای در استدیو فن‌آموز و با هدف ترویج و نهادینه کردن روحیه پژوهش در کودکان ایرانی تولید شده است.