نمایش «فصل شیدایی» در قزوین تمدید شد

نمایش «فصل شیدایی» در قزوین تمدید شد
به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی که از بیستم مرداد ماه در استان قزوین آغاز شده بود و بنا بود اجرای این نمایش بزرگ بیست و نهم مرداد به پایان برسد، به دلیل استقبال گسترده مردمی به مدت دو شب دیگر نیز تمدید شد و این نمایش تا سی و یکم مردادماه در قزوین به اجرا در خواهد آمد.

فصل شیدایی که ضیافتی از نور، نوا و نمایش است، از سطح نمایش تئاتر‌های کلاسیک در می‌گذرد و به عنوان نمایشی میدانی به جای استفاده از زبانی سمبلیک، به بازسازی واقعی مضامین نمایش خود می‌پردازد و از همین رو می‌تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

 

نمایش بزرگ فصل شیدایی که زیر نظر مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی(مهنا) اجرا می‌شود پس از اجرا در مناطق مختلفی چون تهران، اهواز، شهرکرد، خرم‌آباد، بوشهر، یزد، کرمانشاه، بندرعباس، خرمشهر، ابوموسی، شوش دانیال، بهبان و حتی نجف اشرف(در چهارچوب حرکت زائران اربعین)، این بار به استان قزوین رسید.

 

به گفته مسئولان برگزاری فصل شیدایی، این نمایش که بنا بود از بیستم تا بیست و نهم مرداد ماه به مدت ده شب در قزوین برگزار شود با استقبال گسترده و غافلگیرکننده‌ای مواجه شد به نوعی که در شب‌ گذشته بار دیگر بالاترین رکورد حضور تماشاگران تکرار شد جمعیتی بالغ بر چهارده هزار نفر به تماشای این نمایش نشستند.

 

با توجه به این استقبال گسترده و بنا بر درخواست مخاطبان این نمایش در قزوین، نمایش فصل شیدایی در استان قزوین دو روز دیگر نیز تمدید شد و فصل شیدایی تا سی و یکم مرداد ماه در این استان به نمایش در خواهد آمد. گفتنی است علاقمندان به تماشای این نمایش در روزهای آتی، می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.qazvin1357.ir مراجعه کنند.