پاسداشت مسعود نجابتی در پنجمین محفل «اوج هنر»

پاسداشت مسعود نجابتی در پنجمین محفل «اوج هنر»
پنجمین محفل «اوج هنر»، پاسداشت هنرمندان انقلاب اسلامی در تجلیل و بزرگداشت استاد تایپوگرافی و گرافیک ایران، مسعود نجابتی برگزار می شود.

در این برنامه که با حضور چهره های فرهنگی و هنری از جمله حجت الاسلام زائری، دکتر رجبی دوانی، استاد ابراهیم حقیقی و حمیدرضا برقعي شاعر آیینی و سایر اساتید و هنرجویان گرافیک برگزار خواهد شد، قرار است از مقام فرهنگی، هنری و آموزشی استاد مسعود نجابتی تجلیل بعمل بیاید.

استاد مسعود نجابتی از اساتید تراز اول گرافیک، جزو فرهیختگان پیشرو در عرصه گرافیک شیعه است. نجابتی به سال ۱۳۴۶ در تهران متولدشده است. در سال ۱۳۷۸ در مقطع کارشناسی ارشد رشته گرافیک از دانشگاه هنر فارغ‌التحصیل شده و اکنون مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، عضو انجمن خوشنویسان ایران، انجمن گرافیست‌های ایران و انجمن بین‌المللی تایپوگرافی است. نجابتی در شاخه‌های مختلف گرافیک، ازجمله طراحی پوستر، طراحی جلد و طراحی نشان‌واره فعالیت‌های مؤثری داشته و در تایپوگرافی صاحب سبک است. عضو هیئت انتخاب و داوری بسیاری از جشنواره‌های هنری و مدیر هنری ناشرانی چون نی و افق بوده است. طراحی نشان حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و بخش های مختلف حرم رضوی از جمله فعالیت های ماندگار مسعود نجابتی است.

گفتنی است پنجمین برنامه اوج هنر، پاسداشت هنرمندان انقلاب اسلامی، به بهانه تجلیل از خدمات ارزنده استاد مسعود نجابتی به گرافیک ایران، سه شنبه 28 شهریور ماه، ساعت 16 در نخلستان سازمان هنری و رسانه ای اوج برگزار می شود. حضور در این مراسم برای عموم علاقمندان آزاد است. 

برای این مطلب هنوز نظری ثبت نشده است.