«گزارش آشوب» در خانه ایرانی‌ها

«گزارش آشوب» در خانه ایرانی‌ها
«گزارش آشوب» به کارگردانی محمدرضا گیوه‌چیان همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در پلتفرم‌های اینترنتی منتشر شد.
مستند «گزارش آَشوب» که روایتگر وقایع سال 1360 است، همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر از طریق پلتفرم‌های اینترنتی پخش فیلم، در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
پس از نخستین پخش تلویزیونی مستند «گزارش آَشوب» که استقبال مخاطبان همراه شد و همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، این مستند از دوشنبه هشتم شهریورماه از طریق پلتفرم‌های فیلیمو و عماریار در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
همچنین با توجه به استقبال مخاطبان از پخش نخست این مستند از تلویزیون؛ در دو نوبت دیگر در روزهای دوشنبه ۸ شهریور ساعت ۱۷ از شبکه سه و جمعه ۱۲ شهریور ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه خبر نیز روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت.

«گزارش آشوب» روایتی مستند از اتفاقات سال 1360 را به تصویر می‌کشد و در طی آن برخی تصاویر آرشیوی مربوط به رخدادهای آن زمان، از جمله تشییع پیکر شهیدان رجایی و باهنر برای نخستین بار پخش خواهد شد.
این مستند به کارگردانی محمدرضا گیوه‌چیان و تهیه‌کنندگی رضا کریمی تولید شده است.
مستند «گزارش آشوب» که سال گذشته در بخش شهید آوینی جشنواره سینما حقیقت نیز حضور یافته بود، در خانه مستند تولید شده و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.