گیله‌وا به ایستگاه آخر رسید

گیله‌وا به ایستگاه آخر رسید
به گزارش روابط عمومی سریال گیله‌وا؛ فیلمبرداری از سریال گیله‌وا به روزهای آخر خود نزدیک می‌شود و از همین رو پس از اتمام ضبط این سریال در کیاشهر و سیاهکل استان گیلان برای ضبط برداشت‌های آخر به تهران منتقل شده است.

ضبط سریال گیله‌وا به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان از ابتدای تابستان امسال با نقش آفرینی بازیگرانی چون «بهروز شعیبی»، «حسین توشه»، «حمیدرضا پگاه»، «ستاره اسکندری»، «مهران رجبی»، «مهدی زمین‌پرداز»، «امیرحسین هاشمی»، «علی عطایی»، «پریا مردانیان»، «ستاره حسینی» و «امیرحسین صدیق» در کیاشهر گیلان کلید خورد.

ضبط این سریال در طول روزهای آتی با نقش‌آفرینی تنی چند از بازیگران، برای به تصویر کشیدن برخی صحنه‌های تاریخی مورد نیاز از قحطی سال 1297، در تهران پی گرفته می‌شود و به نظر می‌رسد در اواخر هفته آینده فیلمبرداری از سریال گیله‌وا به پایان برسد و پس از طی مراحل تدوین آماده پخش از سیما ملی شود.

گفتنی است این سریال به عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج در تلاش است با نگاهی عاطفی به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال 1297 بپردازد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص مردم خطه گیلان در صد سال گذشته باشد.