یکشنبه پر اتفاق دانشگاه تهران: نمایش مستند «نبرد پنهان» و تجلیل از خانواده شهید خزایی با روایت حسن شمشادی

یکشنبه پر اتفاق دانشگاه تهران: نمایش مستند «نبرد پنهان» و تجلیل از خانواده شهید خزایی با روایت حسن شمشادی
به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، مراسم رونمایی از مستند نبرد پنهان و تجلیل از خانواده شهید خزایی خبرنگار شهید سازمان صدا و سیما در سوریه روز یکشنبه در دانشگاه تهران برگزار می شود.

در این مراسم مستند نبرد پنهان به نمایش درآمده و سپس از حسن شمشادی خبرنگار سازمان صدا و سیما در سوریه بخاطر تلاش هایش در روایت وقایع سوریه تقدیر می گردد.

بخش دیگر این مراسم به تجلیل از خانواده شهید خزایی اختصاص دارد. شهید خزایی که به عنوان خبرنگار سازمان صدا و سیما در سوریه مشغول به فعالیت بود 22 آبان ماه امسال بر اثر حمله گروه های تکفیری به شهر حلب، به فیض شهادت نایل شد.

گفتنی است در این مراسم که با حضور مقامات کشوری، شخصیت های فرهنگی و خانواده های شهدا برگزار می شود، آقایان حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه، محمد رضا شیبانی سفیر سابق ایران در سوریه، یوسف قوجق نویسنده و محقق اهل تسنن و خانواده شهید شاطری و شهید خزایی حضور دارند.

این مراسم که با همکاری مشترک خانه مستند انقلاب اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تدارک دیده شده، در روز یکشنبه 21 آذر ماه در سالن دهشور دانشکده علوم پایه دانشگاه تهران از ساعت 13 تا 15 برگزار می گردد. 

همچنین قابل ذکر است حضور عموم در این مراسم آزاد است.